Mainoksia

Nenäpunkit??

Nenäpunkit??

ViestiKirjoittaja piia- » 28 Syys 2011 11:41

coton de tulear uroksellani 1v on taas nenäpunkki hoito päällänsä. Annoin yli viikko sitten advocate nimistä liuosta ensimmäisen annoksen niskaan ja oireet senkun pahenivat ja jatkuvat edelleen, onko tämä normaalia, ? vielä yksi ampulli käyttämättä joka pitää antaa vajaa kolmen viikon kuluttua, odotanko siiihen asti vai käännynkö eläinlääkärin puoleen??
piia-
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Syys 2011 10:35

Re: Nenäpunkit??

ViestiKirjoittaja tuijas » 13 Maalis 2012 11:49

Kyseessä voi olla myös muu syy kuin nenäpunkki.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21

Re: Nenäpunkit??

ViestiKirjoittaja lucanne » 02 Elo 2013 14:46

piia- kirjoitti:coton de tulear uroksellani 1v on taas nenäpunkki hoito päällänsä. Annoin yli viikko sitten advocate nimistä liuosta ensimmäisen annoksen niskaan ja oireet senkun pahenivat ja jatkuvat edelleen, onko tämä normaalia, ? vielä yksi ampulli käyttämättä joka pitää antaa vajaa kolmen viikon kuluttua, odotanko siiihen asti vai käännynkö eläinlääkärin puoleen??



Piia, onko se Advocate rokotettava aine vai ihon päälle laitettava liuos?
Itse olen käyttänyt nenäpunkkiin Millbemax -nimisiä pillereitä, joita annetaan viikon välein kolmen viikon ajan ja aina samana päivänä, esim. aina keskiviikkona. Mielestäni on toiminut.

Kun tuli kesä, luulin, että taas on nenäpunkkeja mutta sitten tajusin, että laitankin hauvoille liian kylmää vettä kuppiin. Aloin laittaa vain hiukan raikasta (lue: viileää) niin loppui esim. jatkuva kakominen, eli aivan kuin olisi ollut yskää.

Tietääkseni nenäpunkin kyseessä ollessa, koira hankaa nenäänsä (kuonoa) mattoihin aika paljon. Olenkohan aivan oikeassa? Näin olen antanut itseäni valistaa =D
Täältä saa ihania, syötäviä, valokuviksi tehtyjä täytekakkujen päällisiä. Tosi nopea toimitus. Itsevalitulla kuvalla. www.valokuvakakkuun.fiKuva
-lucanne-
lucanne
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Heinä 2008 15:41
Paikkakunta: Heinola


Paluu Koiran terveydenhoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa