Mainoksia

Ylivilkkaat leikatut kollikissat

Ylivilkkaat leikatut kollikissat

ViestiKirjoittaja VIPRI » 17 Maalis 2009 09:21

- meidän kollikissat on leikattu mutta riehuvat kuitenkin enemmän kuin ennen leikkausta (2 kpl)
- toinen kissa paskoo ja kusee muualle kuin laatikkoon, kaikki keinot kokeiltu mutta mikään ei auta (mm. ruokapaikan siirtäminen eteiseen mihin tää kusee/paskoo, kissakarkotteet käyty läpi, on huudettu, läimitty lehdellä lattiaan aivan kissan naaman edessä, kehuttu maasta taivaisiin ja annettu herkkuja kun on mennyt laatikolle ym ym.)
- ei uskalleta jättää kissoja yksin kotiin kun heti kun tullaan takaisin kotiin kissat ovat pistäneet kämpän täysin sekaisin, esim. särkyneitä astioita ja muita tavaroita, roskis revitty auki ympäri kämppää, olkkarinpöydältä kaikki tavarat lattialla, muutaman kerran on ollut jyrsittyjä johtoja

MUTTA! Ne kuitenkin näyttävät ymmärtävän että tollanen juoksenteleminen on kielletty, koska heti kun ne näkevät minut ne menevät sohvan alle piiloon ja tulee hiljaista (ongelmana tässä on se että joudun yöllä menemään sohvalle nukkumaan jotta ovat hiljaa ja sekin auttaa vain hetken) Ne pomppivat keittiön tasolle (mikä on ankarasti kielletty koska levy saattaa olla päällä ja kissa voi saada palovamman), ja heti kun näkevät että minä näen tapahtuneen ne juoksevat karkuun jolloin on enää turhan myöhäistä huutaa/muuten rangaista) ja vesisuihke ja kastelu on jo kokeiltu mutta sitten nämä juoksevat vain läpimärkinä pitkin kämppää toistensa perässä.

Ne eivät riitele, ovat veljeksiä samasta pentueesta ja hyvin kiintyneitä toisiinsa, me ei olla liikaa pois kotoa, olen työtön joten olen kotona joka päivä, ei kuljeteta niitä paikasta toiseen joten eivät voi olla sellaisestakaan stressaantuneita.

Sain jo unilääkkeet jotta saisin unta kissojen takia ja mun mieestä tää ei vain ole enää normaalia. kissat on 8kk ikäsiä, ja älkää jooko sanoko että varmaan rauhoittuvat kun täyttävät vuoden siihen ei ole enää kuin 4kk ja en todellakaan usko että ne muuttuvat silmänräpäyksessä rauhallisiksi kun se aika koittaa. Kissojen meno aiheuttaa riitoja ja erimielisyyksiä kotona ja voimat ovat täysin loppu. En usko että kissani kaipaavat ulkoilemaan koska kun vien ne ulos ne ovat kauhusta jäykkänä.

Onko olemassa mitään lääkettä/piikkiä jolla sais nuo kissat rauhoitettua? Ollaan jo siinä pisteessä että veis kissat lopetettavaksi mutta en halua tappaa eläimiäni koska tuskin tuota ilkeyttään tekevät ja ovathan ne minun "lapsia"

Auttakaa joku en enää kestä.
VIPRI
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17 Maalis 2009 09:15

Re: Ylivilkkaat leikatut kollikissat

ViestiKirjoittaja tuijas » 18 Maalis 2009 10:30

Löytyisiköhän kissoille uutta kotia?
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kissanpennut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron