Mainoksia

Tiineen olevan kissan ruokahaluttomuus

Tiineen olevan kissan ruokahaluttomuus

ViestiKirjoittaja minttu_09 » 03 Helmi 2010 01:58

Onko se ihan normaallista, että tiineellä olevalla tyttökissalla ei ole kova ruokahalu?
Kun mulla on tyttökissa mikä odottaa ekoja pentuja. Mutta sen ruokahalut on mennyt heikosti. Ei halua syödä märkäruokaa vaikka tarjoan, mutta syö kyllä kuivaruokaa mielellään. Pitääkö mun vaihtaa ruokamerkkiä, että saisin sen syömään märkäruokaa mielellään? Se tulee aina katsomaan kun laitan muille kissoille ruokaa ja tarjoan sillekin. Mutta se voi välillä syödä tai se vaan haistaa ja lähtee pois. Ja onko se ihan normaallia, että on kovin väsynyt? Kun nämät pennut on mulle ihan ekat. Ja haluan huolehtia, että emokissalla on hyvät olot ennen kun ne pennut syntyvät.
Ja nämät pennut pitäisi syntyä vasta maaliskuussa. Kun se astutus oli uudenvuoden aattona. Kun tyttökissa innostui uudesta tulokkaasta niin paljon, että sai heti kiiman. Ja tämä uusi tulokas oli kolli.

Antakaa mulle neuvoja ja ideoita miten saan tyttökissan syömään märkäruokaa enempi.
minttu_09
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Marras 2009 00:23

Re: Tiineen olevan kissan ruokahaluttomuus

ViestiKirjoittaja tuijas » 13 Helmi 2010 20:07

Kyllä tiineyden aikana voi esiintyä ruokahaluttomuutta. Penturuoasta kissa saa kaiken tarvitsemansa, siis juuri kuivamuonasta. Märkäruokaa ei tarvitse antaa.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kissan lisääntyminen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa