Mainoksia

Kissan muuttuminen

Kissan muuttuminen

ViestiKirjoittaja SuSSu » 26 Helmi 2011 09:44

Tässä hieman erikoinen kysymys, mutta minulle tärkeä joten olisi hienoa jos jollain olisi kokemusta samasta asiasta ja kertoisi kokemuksestaan, löytyikö syytä, apua yms...

Minun reilu vuoden ikäinen ragdoll tyttö oli ennen erittäin sosiaalinen. Jutteli hyvin paljon minulle, kehräsi ja kaipasi seuraani sekä tuli usein syliini. Noin puoli vuotta olimme kaksin kunnes taloon tuli ensi yksi pentu ja myöhemmin toinen, näihin aikoihin loppui jutustelu sekä kehräys. Kissani ei siis ole kuukausiin kehrännyt vaikka kisusta näkee että on tyytyväinen ja nauttii rapsutuksista. On jotenkin jännittynyt koko ajan. Syliin hän ei tule kuin erittäin harvoin ja silloinkin tilanne on sellainen, että muita kisuja ei ole läsnä. Ei myöskään suostu syömään samaan aikaan muiden kanssa. Eli voiko nuoremmat kisut vaikuttaa noin paljon vanhempaan kissaan, kuitenkin he tulevat hyvin toimeen keskenään ja tämä vanhin kisu leikkii todella paljon nuorempien kanssa. En oikein ymmärrä... Harmittaa kun kuitenkin meille oli kehittynyt yhteinen yhteys kisun kanssa ja nyt tuntuu kuin olisin kissalleni melkein "kuka tahansa". Kokemuksia? Apuja? Ideoita?
SuSSu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Joulu 2010 08:13

Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa