Mainoksia

Oudot "kohtaukset"

Oudot "kohtaukset"

ViestiKirjoittaja Serketa » 18 Tammi 2012 18:17

Hei

Alustavasti haluaisin täältäkin kautta mielipidettä kissani tilasta, en tosin koe sitä aivan kiireellisenä mutta olen kyllä miettinyt onko edessä uusi eläinlääkärireissu.

Reilu 2 vk sitten olin kissani kanssa eläinlääkärin vastaanotolla korvatulehdusepäilyn vuoksi. Lääkäri tutki kissan, ja otti verikokeet sekä virtsanäytteen. Kissani oirehti siten, että tämä ensin juoksi hirveällä vauhdilla toiseen huoneeseen, pysähtyi, kallisti päätään oikealle ja pyöri hetken paikallaan, pysähtyi ja jähmettyi.

Lääkärin piti ottaa röntgenkuvakin, mutta se jäi ottamatta, kun lääkäri oli tarkastanut korvat ja sanoi että oikeassa tärykalvo ei ole aivan normaalin näköinen. Koska lääkkeiden anto kissalleni on todella vaikeaa, mahdotonta jopa kotioloissa, hän antoi pitkävaikutteisen antibiootin ja pv kortisonipiikin.
Verikokeista taas löydettiin kissaltani lievä munuisten vajaatoiminta, jonka vuoksi nyt olen yrittänyt vaihtaa ruokavaliota, kissa vain ei suostu syömään pelkkää erikoisruokaa - vanhaa ruokaa kun vähän laittaa mukaan poika suostuu syömään.

Nyt ongelmana on, että yllämainitsemani kohtaukset jatkuvat, ja olen huomannut niiden pääosin esiintyvän silloin kun kissani yrittää mennä hiekkalaatikolle. Nyt kissallani on kammo hiekkalaatikkoa kohtaan, ja eilen teki lattialle pissat ja tänään otti ja kakkasi lattialle.

Mistä siis voi olla kyse? Mitä voi tehdä jos kissallani on jokin toinen sairaus, jota pitäisi hoitaa päivittäisellä lääkityksellä ja se ei oikeasti kotioloissa onnistu - kissani ei ole antanut minun koskea itseensä vapaaehtoisesti pariin kuukauteen.

Nyt on kynnys mennä omalle eläinlääkärille koska olen aivan tarpeeksi häntä ahdistellut jo munuaisten vajaatoimintaan liittyvissä kysymyksissä.

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Serketa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 01 Marras 2009 12:17

Re: Oudot "kohtaukset"

ViestiKirjoittaja sahrami » 20 Tammi 2012 20:31

Uusi eläinlääkärireissu kuulostaa aiheelliselta, koska oireet eivät ole poistuneet.
sahrami
 
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Joulu 2009 16:40


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron