Mainoksia

kissani kuolaa

kissani kuolaa

ViestiKirjoittaja uunojamonni » 15 Syys 2012 14:47

Meillä on n 1,5 vuotias kolli kissa uuno. uuno on aina ollu pieni laiha ja arka, joskus vähän rappiolla ( ei jaksa pestä itseään) ja joskus taas täysissä voimissaan. nyt se on ruvennu kuolaamaan.. oon kattonu suuhun, ei näyttäs olevan mitään hamppaitten välissä jne. syö ku sika.. ruoka maistuu tosi hyvin, eikä syö mitenkään varovaisesti. ressi sillä oli jossain vaiheessa, kun meiän nuorempi kissa vähän sitä kiusi.. mut ostettiin se feliway hauhdutin, ( en oo varma nimestä) ja sen jälkeen on ollu kaikki hyvin.. paitsi toi kuolaus.. jostain luin että jos on jotain pahan makusta pesuainetta tai jotain maistanu ni voi alkaa kuolaamaan, ei tuu mieleen muuta ku et lattiat pesin viikko sitte, ja sillä on paha tapa nuolla juur pestyä lattiaa.. mut voiko se vasta nyt viikon päästä johtua siitä. ? vai mitä mä sille teen?
uunojamonni
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Syys 2012 14:41

Re: kissani kuolaa

ViestiKirjoittaja uunojamonni » 15 Syys 2012 14:48

ja joo oon viemässä kyllä lääkäriin ens viikolla, mutta voiko sitä jotenkin nyt jo auttaa?
uunojamonni
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Syys 2012 14:41

Re: kissani kuolaa

ViestiKirjoittaja sahrami » 15 Syys 2012 15:31

Tyypillisimmät syyt kuolaamiseen ovat juuri nuo, jotka tavallaan olet jo käynytkin läpi: myrkylliset aineet ja suun vierasesineet. Lisäksi esimerkiksi suun haavaumat voivat olla syynä kuolaamiseen. Jotta voisi auttaa kissaasi, pitäisi kyllä tietää ensin, mikä on kuolaamisen syy, ja se toivottavasti selviää eläinlääkärissä. Erityisesti tuon myrkytysmahdollisuuden vuoksi pidäthän kissan yleisvointia tarkasti silmällä viikonlopun ajan, jotta tarvittaessa voit viedä sen ihan päivystykseen jo ennen maanantaita.
sahrami
 
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Joulu 2009 16:40


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron