Mainoksia

kissa juo paljon

kissa juo paljon

ViestiKirjoittaja lizbetth » 03 Helmi 2009 20:52

mulla noin 7 kk vanha kotikissa. se löydettiin pienenä metsästä kun sen emo oli kuollut.
Oli paljon aluksi mahan kans ongelmia ja syötin paljon kaikkia ruokia mitä lääkäri määräsi.
nyt massu parantunut huomattavasti ja ruoaksi kelpaa normaali pennun ruoka.
kissa on koko ajan juonut tosi paljon ja virtsannut myös.. nyt kun oikein tarkkaan seurasin laitoin 2 päivää sitte uudet helmet astiaan ja nyt on lähes koko laatikko ihan keltanen ja virtsassa.
sitte tarkkailin juomista myös. olin aamulla laittanut veden ja astia oli tyhjä noin 8 aikaan eli ainaki desi oli mennyt vettä.. laitoin uuden veden ja kissa joi heti puolet siitä eli noin puol desii.. onkohan tämä vakavaa.. ja paljonkohan maksaa vantaan alueella käyttää eläinlääkärillä? minulla ei ole ainakaan 2 kk rahaa käyttää eläinlääkäri maksuun 30 euroo enempää koska olen ollut työttömänä.. en ole sen takia uskaltanu käydä eläinlääkärillä.
Mitä vaoisin tehdä ? ja onko kellää mitää tietoo mikä kissalani vois olla? ja paljonko lääkärissä käynti voisi maksaa?
hätäilen täällä kovasti.
lizbetth
 
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Helmi 2009 20:43

Re: kissa juo paljon

ViestiKirjoittaja tuijas » 04 Helmi 2009 17:06

Hei, kissan vrk:ssa käyttämä normaalin nestemäärän yläraja on 1,0dl /kg. Jos juo tämän yli, on se epänormaalia ja vaatii eläinlääkärin tutkimuksen. Valitettavasti alle 30 euron eläinlääkärikäyntejä ei ole.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa