Mainoksia

Kissan takapää ei kanna?

Kissan takapää ei kanna?

ViestiKirjoittaja Jennni » 25 Helmi 2009 21:28

minulla on noin 6 vuotias leikattu kollikissa (sekarotuinen, mut suurin osa pitkäkarvaista puhdasta), se saa semmosia jänniä "kohtauksia" ettei sen takapää tavallaan kanna, saattaa keskelle lattiaa jähmettyä samallain kuin istuisi laatikolla kakalla.. Kissa vaan makaa sängyn alla, ei oo ihmisten likellä niinkuin yleensä on. Katsoin sen peräpäähän niin sillä oli kakkaa karvoissa. Oon antanut sille parafiiniöljyä mutta ei oo vaikuttanu, se ei syö eikä juo. Kakkaa sillä ei kyllä tule.
Onhan se kyllä "vanha" ku suurimmaksi osaksi rotukissaa, mutta yleensä se on ihan virkeä ja tavallaan nuorekas. Mitä minä annan sille kissa raukalle? Uskallanko antaa lisää parafiiniöljyä jos sillä on ummetusta?
Jennni
 
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Helmi 2009 21:19

Re: Kissan takapää ei kanna?

ViestiKirjoittaja tuijas » 26 Helmi 2009 14:05

Tila vaatii käyntiä eläinlääkärillä. Onhan kissasi virtsannut normaalisti? Kissa ei saa olla virtsaamatta yli vuorokautta pidempään. Virtsakiteet ja virtsavaivat ovat yleisiä leikatuilla kolleilla ja aiheuttavat samankaltaisia oireita.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron