Mainoksia

Horjuva kissa

Horjuva kissa

ViestiKirjoittaja Vekku » 09 Touko 2009 11:16

15-vuotias kissamme kunto romahti. Pari viime iltaa olen huomannut, kuinka kissan horjuu ja liikkuu hitaammanlaisesti. Eilen panin myös merkille, että kissan tila oli tällainen juuri kun se tuli ulkoa. Yön kissa viettää sisällä ja aamulla kissa onkin taas kutakuinkin normaali. Kissa on normaalisti erittäin leikkisä ja hyvä kuntoinen ikäänsä nähden. Itse pohdin voisiko tämä johtua esimerkiksi jonkun myrkyllisen kasvin syömisestä? Oireilu on alkanut noin viikko sitten, mutta vasta pari viimeistä iltaa itse olen huomannut, kuinka kissa ei meinaa pysyä pystyssä. Välillä kissa jopa kaatuu ja jää makaamaan paikoilleen. Kissa naukuu ja kehrää aivan normaaliin tapaan, eikä vaikuta mitenkään kärsivältä. Ruoka maistuu normaalisti ainakin aamulla ja päivällä, kun kissan olotila on normaali.
Vekku
 
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Touko 2009 10:58

Re: Horjuva kissa

ViestiKirjoittaja tuijas » 09 Touko 2009 16:51

Kyllä nämä oireet kuulostavat siltä että kissasi olisi hyvä tutkituttaa eläinlääkärillä. Vanhan kissan yleisiä sairauksia ovat muun muassa munuais- ja maksaviat sekä sydänviat.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa