Mainoksia

Kissa tippui ikkunasta!

Kissa tippui ikkunasta!

ViestiKirjoittaja Neccu » 23 Touko 2010 10:41

Kissani siis tippui kolmannen kerroksen ikkunasta alas nurmikolle eilen 10 aikoihin aamupäivällä. Soitin eläinlääkäriasemalle n.20min myöhemmin, hoitaja kyseli kissan vointia, ja koska kissa ei onnu mitään jalkaa erityisesti, verta ei tullut suusta, nenästä eikä pissan joukossa ja kissa syö, meille sanottiin, että turha tulla käymään. Kuulemma kuvaamaan ei aleta mikäli ei jalat ole murtuneet. Meinasi että kissalla saattaa olla aivotärähdys, ja olen antanut nyt maata vaan kylpyhuoneessa ilman valoa. Kissa on edelleen aivan tokkurainen ja aristelee jalkojansa, lähinnä maannut vaan, ja selvästi käveleminen tekee kipeää, ei kuitenkaan onnu mitään jalkaa. Eilen ei syönyt kuin märkäruokaa, mutta tänään meni jo raksutkin.
Olen ihan huolesta sekaisin, järkyttävä syyllisyydentunto asiasta, ja olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta. Kissa siis edelleen lähinnä makaa vain. Eilen illalla yritti sohvalle hypätä, mutta ei oikein siihenkään päässyt. Oma ehtoisesti ei tule keittiöön syömään kutsuessakaan, mutta kun olen hänet kantanut ruokakupin luo, tai ruokakupin kissan luo niin ruoka on kelvannut.
Kyseinen kissa pelkää eläinlääkärikäyntejä (viimeksi kun haettiin rokotukset hän jopa pissasi alleen), eikä viitsisi turhaan alkaa viemään, kun kissa on jo valmiiksi sekaisin. Minun pitäisi huomenna lähteä ulkomaille, ja tänne on tulossa kissahoitaja 2 viikoksi. Mietin tässä nyt, että pitäisikö kissa nyt kuitenkin vielä lääkärin tarkistettavaksi huomenna, tai soittaa eri eläinlääkärille? Hoitaja jolle eilen soitin oli jotenkin omituisen töykeä, kun sanoin että kissa makaa vaan, niin vastaukseksi sain, että kyllä ne kaikki kissat näin lämpimällä säällä makaa?!
Toivottavasti ei kauhean epäselvää tekstiä, itsekkin vielä ihan shokissa tapahtuneen jäljiltä.
Neccu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Touko 2010 09:50

Re: Kissa tippui ikkunasta!

ViestiKirjoittaja PaMa » 23 Touko 2010 12:18

Menehän nopeasti kissasi kanssa lääkäriin!!!!
PaMa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Touko 2010 12:17

Re: Kissa tippui ikkunasta!

ViestiKirjoittaja Neccu » 23 Touko 2010 15:58

Joo, huomenna aamulla varaan ajan toiselle eläinlääkäriasemalle. Kummastuttaa kyllä vieläkin hoitajan asenne. Harmi etten itse pääse mukaan, kaveri vie. Pitänee sitten vaan soitella hänelle aina kun on välilaskuja. Kissan tilassa ei edelleenkään mitään kummia muutoksia, sängyn alla viettänyt koko päivän, syömään onneksi suostui tulemaan. Itse tässä pian sekoan, kun välillä ajattelen, että onhan se jo paremmassa kunnossa, mutta sitten hetken päästä taas juoksen katsomaan, että onkohan hän vielä hengissä.

Näin jälkikäteen voisi sanoa, että muistakaa kaikki olla erittäin varovaisia ikkunoiden ja parvekkeiden kanssa. Itse en ole koskaan ikkunoita auki pitänyt kun kissat ovat yksin kotona, mutta välillä avannut kotona ollessani (tämä normi selitys: tänne tulee tuskaisen kuuma, kun ilta-aurinko paistaa ikkunoihin ja tuuletusikkunatkin molemmat samalla seinällä). Avasin siis ikkunan, tulin kahvikupin kanssa olohuoneeseen ja pian keittiöstä kuului kripinä, kissan kynnet ikkunalautaa vasten. Ilmeisesti liukastui. En siis ollenkaan huomannut, että kissa oli keittiöön mennyt, ja eipä siinä sitten enään ehtinyt mitään tekemään. Ja voin sanoa, että olo ei ollut hääppöinen kun juoksin pihalle katsomaan, että missä kunnossa mahdan kissani löytää.
Neccu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Touko 2010 09:50

Re: Kissa tippui ikkunasta!

ViestiKirjoittaja kin » 26 Kesä 2010 16:35

Mitäs kissalle nyt kuuluu?
kin
 
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Kesä 2010 15:43


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa