Mainoksia

Kissani pitää kieltä ulkona koko ajan.

Kissani pitää kieltä ulkona koko ajan.

ViestiKirjoittaja Neuromancer » 13 Joulu 2012 01:34

Kissani on 12 v. Ja on alkanut viimeisen puolen vuoden aikana pitämään kieltänsä ulkona koko ajan hereillään ja nukkuessaan. Lisäksi kissani kuolaa nukkuessaan reilusti. Aluksi kissa piti kieltä vain muutaman millin kerrallaan ulkona mutta nykyään jo reilun sentin pihalla kaikenaikaa. Tiedän että kissallani on huonot hampaat koska ne ovat ihan oranssit siitä varmaan hengityksen haju johtuu, mutta minulla ei ole ollut varaa niitä hoidettava eläinlääkärissä ja kissani ei tosiaan anna niitä minun harjata. Palatakseni asiaan kissan kielen ulos roikottaminen minua huolestuttaa johtuuko se vain huonosta hammaskalustosta vai jostain muusta. Muuten ihan terve kissa paitsi ei paljon pihalla enää viihdy ja nukkuu paljon mutta eikö iäkkäät kissat muutenkin nuku paljon. Syö normaalisti mutta vain pehmeää ruokaa (varmaan johtuu huonoista hampaista.) Siis siitä kielen ulkona roikottamisesta halusin kysyä. Että mistä johtuu?
Neuromancer
 
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Joulu 2012 00:56

Re: Kissani pitää kieltä ulkona koko ajan.

ViestiKirjoittaja wesku » 15 Maalis 2013 10:45

Selvisikö ikinä mistä kyse?












_________________________________________________________________________
tilitoimisto Jyväskyläadministermyyntilaskutus
wesku
 
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Marras 2012 10:26


Paluu Kissan terveydenhoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa