Mainoksia

Kissan huulet

Kissan huulet

ViestiKirjoittaja MiukuMauku » 20 Maalis 2009 18:42

Hei. Huomasin vähän aikaa sitten, että kissaltamme on ikäänkuin palanut ylähuulen palane pois. olen ollut huolellinen ruoanlaiton kanssa, mutta tyttö 5v haluaa leikkiä kissan kanssa. Onko mahdollista, että huulen pala olisi poistunut lasten leikeissä. Vai onko kyseessä allergia. Luin joskus, että kissat saattavat olla allergisia kalalle? Itselläni todettiin raskauden aikana ja jälkeen stressin vaikutus johonkin herpesvirukseen. Olin tosi kirjava, mutta lääkärit eivät löytäneet syytä. Onko mahdollista, että kissallamme on jokin virus? Onko se tarttunut minusta? Tai tyttärestäni.... hän on kuitenkin lähinnä minua.Kissalta lähti ääni samaan aikaan, kun meillä oli A-virus.??????????????
MiukuMauku
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Maalis 2009 18:10

Re: Kissan huulet

ViestiKirjoittaja tuijas » 23 Maalis 2009 09:12

Hei, kissaa on mielestäni parempi käydä näyttämässä eläinlääkärille. Virukset voivat aiheuttaa rakkulamaisia tai rupisia alueita, syöpyminen ja solumuutokset voivat aikaansaada kuoppamaisia alueita. Tulehtunut alue voi olla monennäköinen, koholla, tasainen tai kuopalla mutta yleensä punoittava ja arka. Joskus kissalla ientä painava hammas saa aikaan kuopan, mutta silloin muutos on hampaan kohdalla.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kissan terveydenhoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa