Mainoksia

Kun on aika siirtyä eteenpäin

Kun on aika siirtyä eteenpäin

ViestiKirjoittaja santtu » 20 Heinä 2009 11:55

Kissani on 17- vuotias ja sillä on pahanlaatuinen kasvain nisäsässä. Nyt se on alkanut myös ontua ja tiedän, että minun on tullut aika päästää se kissojen taivaaseen. Kysymykseni kuuluukin: onko mahdollista saada eläinlääkäri kotikäynnille kissan nukuttamista varten? En toivoisi rakkaalle ystävälleni mitään enempää, kuin että se saisi päättää elämänsä omassa kodissaan. Pidän myös tärkeänä, että vakavasti sairaan eläimeni kissakumppani 15 vuoden ajalta saisi sanoa hyvästit lajitoverilleen ts. saisi itse todeta tämän jatkaneen matkaa.
Siis onko olemassa lainsäädännöllisiä tms. esteitä kissan nukuttamiselle kotona? Melko pitkän pennin olen kyllä valmis maksamaan kotikäynnistä.
santtu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Heinä 2009 11:44

Re: Kun on aika siirtyä eteenpäin

ViestiKirjoittaja tuijas » 21 Heinä 2009 20:04

Hei, kyllä eläinlääkärit voivat tehdä myös kotikäyntejä. Kissan eutanasia kotona maksaa enemmän, mutta on monille helpompi vaihtoehto kuin klinikalle vieminen. Keltaisilta sivuilta löydätte kotikäyntejä tekevät eläinlääkärit ja klinikat.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kissan terveydenhoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa