Mainoksia

Pari kyssärii!

Uutiset / helpdesk / palaute / tiedotteet. Tänne voit kirjoittaa palautetta foorumista/toiminnasta sekä kysellä apua foorumin käytössä.

Pari kyssärii!

ViestiKirjoittaja Ida » 05 Huhti 2008 14:37

Moi!

1. En nyt tiedä, että jos opiskelen pieneläinlääkäriksi, niin voinko olla vaikkapa tarkastuseläinlääkäri? Vai pitääkö minun erikoistua?

2. Jos alotan "opiskelemaan" (luen vapaa-ajalla) jo 11 vuotiaana, niin voinko ohittaa niiden opiskelun yliopistossa säästääkseni aikaa?

3. Onko eläinlääkäreille Hämeessä/Pälkäneellä tarpeeksi asiakaskuntaa? Elääkö sillä ammatilla?

Joo, ja kiitti jos jaksatte vastata... Kirjottelen taas lisää kyssäreitä, kun tulee mieleen... (=
Ida
 
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Huhti 2008 14:27
Paikkakunta: Nurmijärvi, Klaukkala

Re: Pari kyssärii!

ViestiKirjoittaja kakoni » 09 Huhti 2008 19:57

Terve Ida! Suosittelen tutustumaan Eläinlääketieteellisen tiedekunnan (http://www.vetmed.helsinki.fi/) sivuihin, josta pitäisi löytyä lisätietoa aiheesta.
kakoni
Site Admin
 
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Helmi 2008 20:28

Re: Pari kyssärii!

ViestiKirjoittaja siti-soma » 14 Tammi 2010 11:55

Suosittelen että pysyt viellä peruskoulu kirjojen parissa, yliopisto-tason kirjat ovat englanniksi ja niiden osaaminen vaati VÄHINTÄÄN lukion laajan matematiikan, kemien, fysiikan ja biologian osaamista. Yliopistoissa voidaan hyväksi lukea tutkintoon joitain yliopistossa aijemmin suoritettuja aineita.
Olen itse tällä hetkellä lukiossa(17-wee), mutta silloin tällöin työskentelen yhden eläinlääkärin vastaanotolla avustajana. Silloin viimestään huomaa miten vähän itse tietää biologiasta, kemiasta ja fysiikasta, vaikka lukiossa istuukin.
Tsemppiä, älä kiirehdi asioiden edelle : )
siti-soma
 
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Marras 2009 12:48


Paluu Helpdesk

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa