Mainoksia

Ruusut ja risut

Uutiset / helpdesk / palaute / tiedotteet. Tänne voit kirjoittaa palautetta foorumista/toiminnasta sekä kysellä apua foorumin käytössä.

Ruusut ja risut

ViestiKirjoittaja lucanne » 08 Heinä 2008 19:01

Ruusuja annan tälle koko foorumille sen selkeydestä.
Ja suuret kiitokset lääkärille/lääkäreille jotka viitsivät vastata ihan ilman maksua meidän kullanmurujen hoitoon ja terveyteen liittyviin kysymyksiin.
Eläinlääkärillä käydessä ei aina muista kysyä kaikkea vaikka joskus olen kirjoittanut muistilapulle mitä pitää muistaa kysyä.

Siis oikein paljon kauniin vaaleanpunaisia ruusuja!

Risuja en jaa mutta olisin kysynyt, että voisiko esim. koiran kategoriaan lisätä aiheen "rokotukset"? Ja vaikka sinne lääkärin mielipide koiran rokotuksista kun ne ovat alue johon eläinlääkäreillä on hyvin erilaisia mielipiteitä. Tarkoitan kun lääkärit varmaan lukevat uusimmista tutkimustuloksista kaikenlaisten aiheiden tiimoilta ja olen kuullut, että siitä kovasti keskustellaan, että mikä olisi tarpeellinen rokotus tiheys.

Mutta kiitos tästä foorumista. Ja isot kiitokset myös adminille.
Toivon, että saataisi lisää ihmisiä tänne jutustelemaan lemmikeistä ja miksei luonnonvaraisesti elävistä eläimistä myös.

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille!

P.S. Kategoria "yleinen" sisältää pienen kirjoitusvirheen sanassa joka on littyvä sekä "helpdeskissä" sana forumista.
lucanne
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Heinä 2008 15:41
Paikkakunta: Heinola

Re: Ruusut ja risut

ViestiKirjoittaja tuijas » 09 Heinä 2008 08:07

Kiitoksia palautteesta! Olen samaa mieltä että olisi tosi kiva kuulla kaikkien käyttäjien mielipiteitä enemmänkin, niin saataisiin varsinaista keskustelua aikaan!
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Helpdesk

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron