Mainoksia

Koiranpennun kanssa vaellukselle

Koiranpennun kanssa vaellukselle

ViestiKirjoittaja Oliver » 02 Elo 2009 19:25

Hei

Haluaisin tietää voiko 16-17 viikkoista Novascotiannoutajan pentua (uros) ottaa mukaan vaellukselle ?
Tarkoituksena on käydä Karhunkierros (n.80km) 4 päivässä verkaiseen tahtiin. eli päivämatkat ovat sellaista 20 km luokkaa.

Kiitokset vastauksista.
Oliver
 
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Elo 2009 19:13

Re: Koiranpennun kanssa vaellukselle

ViestiKirjoittaja JuHiZz » 02 Elo 2009 20:16

Oliver kirjoitti:Hei

Haluaisin tietää voiko 16-17 viikkoista Novascotiannoutajan pentua (uros) ottaa mukaan vaellukselle ?
Tarkoituksena on käydä Karhunkierros (n.80km) 4 päivässä verkaiseen tahtiin. eli päivämatkat ovat sellaista 20 km luokkaa.

Kiitokset vastauksista.


En tiedä voiko mutta itse en mukaan niin pientä pentua ottaisi.. Olen käsittänyt että puolen vuoden ikään asti pennun ei kovin pitkiä lenkkejä saisi tehdä..? Ei välttämättä tee hyvää luustolle, nivelille ja yleensäkin kasvulle.. Odota toki eläinlääkärin lausuntoa, ennen kuin kuuntelet minua.. :)
JuHiZz
 
Viestit: 11
Liittynyt: 04 Heinä 2009 20:39

Re: Koiranpennun kanssa vaellukselle

ViestiKirjoittaja maria n » 03 Elo 2009 09:47

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen; 20 km/pv on mielestäni likaa pienelle pennulle.
maria n
 
Viestit: 113
Liittynyt: 30 Tammi 2009 18:35

Re: Koiranpennun kanssa vaellukselle

ViestiKirjoittaja juspe » 05 Helmi 2010 20:04

Ymmärrän innokkuutesi ottaa koiranpentu mukaan vaellukselle:=) Mutta totuushan on että ei noin pieni pentu kestä sellaisia(20km) päivä etappeja vaan väsyy pienemmästäkin joka sitten aiheuttaa vakavia nivel ym pysyviä sairauksia. Jos et sitten repussa sitä kantele:=)
juspe
 
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Helmi 2010 18:20


Paluu Koiranpennut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa