Mainoksia

"Lippittäminen"

"Lippittäminen"

ViestiKirjoittaja jamali » 27 Maalis 2008 11:52

Minulla on 11V. Saksanpaimenkoira uros.Vikolle tulee aina silloin tällöin ulkoa tultuamme kummaa lipomista,isoja sylkilammi-
koita,mikä mahdollisesti vialla?

Simo
jamali
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Maalis 2008 11:42

Re: "Lippittäminen"

ViestiKirjoittaja Pami » 02 Huhti 2008 10:36

jamali kirjoitti:Minulla on 11V. Saksanpaimenkoira uros.Vikolle tulee aina silloin tällöin ulkoa tultuamme kummaa lipomista,isoja sylkilammi-
koita,mikä mahdollisesti vialla?

Simo


Meillä on kohta 3-vuotias englanninbulldoggiuros. En ole huomannut mitään asiayhteyttä siihen koska sellanen "lipominen" tapahtuu. Jossain vaiheessa se vain alkaa ihan hulluna lupsuttamaan ikään kuin tyhjää...
Eikä siitä meinaa ihan heti loppua tulla. Lammikoita myös tulee. Itsekin haluaisin tietää mistä johtuu..? Mitään haittaa siitä tuskin on? Paitsi että parketti kastuu...! ;-D

Pami
Pami
 
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Huhti 2008 10:28

Re: "Lippittäminen"

ViestiKirjoittaja tuijas » 06 Huhti 2008 09:36

Oire on erikoinen, ainakin yhdellä epileptisellä koiralla oli tätä lipittämistä ja tälle oireelle ei ole muuta tehty kuin seurailtu
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21

Re: "Lippittäminen"

ViestiKirjoittaja lucanne » 12 Loka 2016 11:57

Omalla koirallani on happovaivoja ja kun se on pahana niin tiedän sen siitä, että alkaa ahmia ruohoa ja todella reippaasti valuu kuolaa sekä lipoo suutaan. Olen tullut siihen tulokseen, että sen masua joko sattuu jotenkin tai ihan polttaa ja siksi lipottaa. Annan Antepsiinia, jota saa apteekista ilman reseptiäkin. Neste on helppo antaa lusikalla tai ruiskulla suoraan suuhun.
Auttaa omalle koiralleni ja loppuu kuolaaminen samantien kuten lipotuskin.
Nykyään on kuulemani mukaan paljon närästyksiä koirillakin.
Tuota kannattaa kokeilla, sillä Antepsin/Gaviscon ovat vain happolääkkeitä eivätkä vahingoita koiraa.
Toinen on Lacto Health, maitohappobakteerivalmiste, joka auttaa myös, jos on ripulia.
Täältä saa ihania, syötäviä, valokuviksi tehtyjä täytekakkujen päällisiä. Tosi nopea toimitus. Itsevalitulla kuvalla. www.valokuvakakkuun.fiKuva
-lucanne-
lucanne
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Heinä 2008 15:41
Paikkakunta: Heinola


Paluu Kun koira sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron