Mainoksia

voi tätä vanhuutta

voi tätä vanhuutta

ViestiKirjoittaja pöntinen » 04 Maalis 2009 23:24

meillä on ihana puolisokea ja melkein kuuro allerkinen pieni koira,pian 13v.on ollut monenlaisia sairauksia,ja harmeja mm.edellisessä kodissaan joutui kaltoin kohdelluksi.tämä pieni mummo on minulle(myös miehelleni)tosi tärkeä.nyt on vain niin ikävästi että koira on alkanut oksentamaan vettä ja on siinä vaahtoakin,sitä tulee aika reilusti,koira alkaa niinkuin vetämään henkeä ja hetken päästä tulee limaista vettä.viimeksi kun oltiin el hän sanoi että on vanhan koiran sydän.toinen asia joka huolestuttaa on, kun joskus tulen kotiin niin mummo innostuu niin kovasti että on kaksi kertaa mennyt tajuttomaksi vuoden aikana.muuten se on niiiin iloinen ja onnellinen ja maailman paras koiruus.meillä on täällä maalla vaan sellainen tapa että jos koira on vanha ja alkaa sairataa niin se pitäs lopettaa,olen kuullut sen niin monta kertaa etten uskalla mennä enään kylän lääkärille.minä olen sitä mieltä että koiralla on myös oikeus mahdollisen hyvään vanhuuteen.eri asia on kun sairaus on sellaista että eläin kärsii eikä voida auttaa.meiltä on kaupunkiin melkein 60km niin että jos joku tietäis mitä tehdä.
pöntinen
 
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Maalis 2009 22:44

Re: voi tätä vanhuutta

ViestiKirjoittaja tuijas » 07 Maalis 2009 11:13

Kyllä kuulostaa siltä että sydämessä voi olla vikaa. Sydämen vajaatoimintaan on reseptilääkkeitä. Ole yhteydessä eläinlääkäriisi. Yleensä eläinlääkärit ottavat eutanasia-aiheen puheeksi vanhojen ja sairaiden lemmikkien ollessa kyseessä. Tämä on ihan hyvä asia, uskalla toki mennä eläinlääkäriisi! Lisää sydämen vajaatoiminnan oireista http://www.elainlaakari.fi/klinikat/koi ... atoiminta/
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kun koira sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa