Mainoksia

Monia hämäriä oireita

Monia hämäriä oireita

ViestiKirjoittaja Ankeli » 05 Kesä 2010 00:49

Koirani, n 3 v narttu on pitkään oksennellut, ja tullut myös pahanhajuista vuotoa takapäästä, nyt uusin oire on silmien punoitus, ja läpinäkyvää rihmamaista rähmää tulee paljon oikein syvältä silmästä. Nyt alkoi takapään vuoto uudelleen myös. Myös huulien jatkuvaa lipomista on ollut jo jonkin aikaa.

Ollaan käyty aikaisemmin jo tuosta vuodosta, mutta ultrassa ei näkynyt mitään, verikokeet otettu oksentelun takia, ei mitään, ja tänään ei eläinlääkäri osannut sanoa mikä silmissä on kun ei mikään sovi oireisiin. Nyt on tyttö tipoilla, mutta olen silti huolissani voiko näillä olla yhteyttä toisiinsa.

Olin märkäkohdustakin aivan varma, sillä juo paljon, ja erite tosiaan on pahan hajuista ja kellertävää, valuu kun koira makaa, ja saattaa olla koko koira aivan märkä. Kuitenkaan ultrassa ei mitään näkynyt.

Pelkään että en huomaa itse tässä jotain suurempaa kuvioo, ja pelkään että koirani kärsii enemmän kuin antaa ymmärtää. =(
Ankeli
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Kesä 2010 00:42

Paluu Kun koira sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron