Mainoksia

Kulmahampaat

Kulmahampaat

ViestiKirjoittaja elli-89 » 04 Marras 2010 18:39

Hei,mun pennulla kulmahampaat alkoivat kasvaa maitohampaiden vieressä...siis kyseessä on kulmahampaita.. ))
Halusin kysyä,onko syytä huoleen?ja milloin pitäisi kääntyä e.lääkärin puoleen?pentu nyt 5kk...Kiitoksia vastauksista...kun pelkään ett sille tulisi vääräpurenta...
elli-89
 
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Elo 2010 10:52

Re: Kulmahampaat

ViestiKirjoittaja elli-89 » 14 Marras 2010 22:29

juu...eli alakumahampaat(maitohampaat) ovat tippuneet viikon sisällä...mutta ylähampaat pysyvät tiukkaasti...
elli-89
 
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Elo 2010 10:52

Re: Kulmahampaat

ViestiKirjoittaja Kääkkänä » 15 Marras 2010 21:53

Meillä nyt 6 kk pentu, toinen maitoalakulmuri putosi, loput tuntuvat olevan tiukassa. Pysyvät kulmahampaat ovat kasvaneet jo pitkiksi. Olen heilutellut hampaita joka päivä, mutta eivät tunnu löystyvän. Kuinka kauan voi odottaa, ennen kuin menee poistattamaan maitohampaat? Hampaat mahtuvat kyllä olemaan siellä, ne eivät väännä muita hampaita vinoon tms.
Kääkkänä
 
Viestit: 44
Liittynyt: 14 Tammi 2010 18:49

Re: Kulmahampaat

ViestiKirjoittaja elli-89 » 16 Marras 2010 13:07

Heips..
Olen itse soittanut el.lääkärille, ja hän sanoi jos kulmarit pysyvät tosi tiukkaasti,voi tulla poistamaan ne, mutta soitta el.lääkärille ja kyselee vähän)))...mutta kun eilen huomasin että ne vähän heiluu ja ikenen väri kulmarin kohdassa vähän sinirtevä(tai punainen)....nii,lääkäri sanoi noist ikeneist että jos ne on sen värisiä,kulmarit ovat poistumaisilla ja että pitää heiluttaa hampaita....
elli-89
 
Viestit: 9
Liittynyt: 06 Elo 2010 10:52

Re: Kulmahampaat

ViestiKirjoittaja kamkarooo » 20 Maalis 2015 10:04

Pysyvät kulmahampaat ovat kasvaneet jo pitkiksi. Olen heilutellut hampaita joka päivä, mutta eivät tunnu löystyvän?



______________________
chessrivals play live against computer
kamkarooo
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Maalis 2015 09:46


Paluu Koiran hammashoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron