Mainoksia

Arka kani

Arka kani

ViestiKirjoittaja Jemppu » 07 Heinä 2009 18:45

Hei! MInulla on 2 vuotias hermeliini kani '' Papu''.Kanini on hyvin arka.Jos Papu on on vapaana huoneessani se hyppii innoissaan sinee tänne ja tulee usein haistelemaan minua.Jos Papu haistelee esim kättäni ja en liiku papu ei pelkää mutta jos hieman liikahdan Papu säntää matkoihinsa.Olisiko vain että Papuni ei olisi mikään seurakani? Useimmat Hermeliinit eivät tietenkään ole seura kaneja, mutta ajattelin olisiko mitenkään mahdollista vielä alkaa kesyttämään kania? -Kiitos vastauksista-
Jemppu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Heinä 2009 18:31

Re: Arka kani

ViestiKirjoittaja Sinikka » 13 Kesä 2010 21:37

Onhan niitäkin tapauksia jotka eivät kesyynny millään, mutta myös niitä jotka vaativat paljon aikaa ja vaivaa tullakseen kesyiksi. 2 vuotias on jo aikuinen pupu ja voinut tottua itsenäisille tavoilleen, mutta pikkuhiljaa varmasti ihmiseenkin tottuu. Anna kanin tehdä itse aloitteita. Esim, avaa häkki istu lattialla. Anna kanin nökkiä, tulla lähellesi huomioimatta sitä mitenkään. Voit myös yrittää herkkupalojen antoa. Luulen, että saat kanisi vielä kesyksi.
Sinikka
 
Viestit: 5
Liittynyt: 13 Kesä 2010 21:13


Paluu Kun pienlemmikki sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa