Mainoksia

kissani on todella väsynyt ja voimaton

kissani on todella väsynyt ja voimaton

ViestiKirjoittaja marikariini » 05 Tammi 2010 17:06

Nyt joulun jälkeen olen huomannut että kissani on todella väsynyt ja voimaton. Se ei tee muuta kuin nukkuu eikä edes syö mitään. se juo hieman jos kiikutan vesikupin sen kuonon eteen. Olen yrittänyt syöttää sitä ja olen onnistunutkin siinä, mutta se silti sylkee suurimman osan pois. Se on todella voimaton eikä jaksa edes rimpuilla kun otan sen syliin, vaikka yleensä se ei kovin kauaa jaksa sylissä olla vaikka olisi tervekin.
lisäksi kissan turkki on ihan hilseen peitossa ja on muutenkin huonossa kunnossa. en tiedä mistä se johtuisi.

eli lyhyesti: kissani on todella voimaton ja väsynyt, eikä se syö mitään.

niin ja kissani vaikka on jo aika vanha ( 11 vuotias ) narttukissa, niin silti se on ennen ollut hyvin energinen ja sen käytös on selvästi muuttunut. olen tosi huolissani siitä. Äitini ei suostu viemään sitä eläinlääkärille, ja olen miettinyt että jos ei kohta suostu niin vien sen itse. Kai alaikäinen voi viedä eläimiä lääkärille ilman vanhempia?

olen tosi kiitollinen jos joku vastaa (:
marikariini
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Tammi 2010 16:55

Re: kissani on todella väsynyt ja voimaton

ViestiKirjoittaja heleena » 05 Tammi 2010 20:03

Kyllä kissa pitäisi viedä lääkäriin, kissa ei saa olla syömättä. Lääkäri tutkii mistä voisi johtua?
heleena
 
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Syys 2009 07:57


Paluu Kun kissa sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa