Mainoksia

Mystinen vaiva

Mystinen vaiva

ViestiKirjoittaja niina_ » 01 Tammi 2010 23:30

Minulla on 3 vuotias uros Bichon frise, jonka oikea jalka menee aina kipeäksi liikunnan jälkeen ja kipu kestää sen illan mutta seuraavana päivänä koira kävelee ja juoksee normaalisti mutta sitten lenkin jälkeen jalka on taas kipeä ja koiran liikkuminen vaivalloista, sama jatkuu... Olen käyttänyt koiran eläinlääkärissä ja siellä kuvattiin sen lonkat ja selkä eikä niissä näkynyt minkään näköisiä vikoja tosin lonkat eivät olleet parhaimmasta päästä mutta niissä ei ollut mtn vikaakaan. Käynnin päätteeksi koira sai 2 viikoksi kipulääkkeitä ja sen kestävän liikunta kiellon, kuitenkaan se ei auttanut ja jalkakipu on edelleenkin. Oireina liikunnan jälkeen näkyy se että ei laske normaalisti painoa jalalle ja nostaa sitä sivulle päin eikä venytytä toista jalkaa enää ollenkaan. Oireilu alkoi koirani kastraatio leikkauksen jälkeen, jossa toinen kives poistettiin mahaontelosta tai jostai sieltä läheltä....ja olen miettinyt olisko mahdollista että leikkauksessa olisi sattunut jokin komplikaatio. Pallero antaa kuitenki koskea jalkaansa eikä siinä ole erityistä kohtaa mihin sattuu joten olen ajatellut että kipu voisi olla nivusissa tai jossai muuallakin. Koira oli n. pari vuotias kun leikkaus tehtiin ja oireilu on ollut siitä asti ja hiljalleen pahentunut. Olisin mielenkiintoinen kuulemaan muiden neuvoja ja mielipiteitä tilanteestani, sillä koirani on parhaassa iässä ja hyvin elämäniloinen pikku kaveri,olisi hienoa saada se terveeksi.
niina_
 
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Marras 2009 13:50

Re: Mystinen vaiva

ViestiKirjoittaja tuijas » 06 Tammi 2010 18:32

Jos kipu palaa edelleen tulisi varata uusi aika eläinlääkäriin, kaikki vaivat eivät valitettavasti näy röntgenissä ja myös muut tutkimusmenetelmät voivat olla tarpeen.
tuijas
 
Viestit: 780
Liittynyt: 26 Helmi 2008 20:21


Paluu Kun koira sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa