Mainoksia

Osaako mua auttaa tälläisessä on parissa ongelmassa.

Osaako mua auttaa tälläisessä on parissa ongelmassa.

ViestiKirjoittaja minttu_09 » 30 Marras 2009 00:02

Eka ongelma on se että mun nuorempi kissa kiehnää kauheasti. Kun tulen esimerkiksi ulkona tupakalta ja kiehnää nenä edessä ja pyörii koko ajan mun ympärilläni. Mikä voisi olla syy kun tekee tätä? Se alkaa olemaan jo niin ärsyttävää. En saa olla missään rauhassa.

Voiko olla niin, että tämä nuori kissani alkaa olemaan aikuinen yrittää saada tappelun aikaiseksi toisen kanssa. Ja toinen tyttökissa on vanhempi ja ollut täällä pomo. Miten saisin tämän ongelman poistettua ennen kun tapahtuu jotain?

Tämä viimeinen ongelma koskee tätä kaksi vuotiaasta tyttökissaa.
Kun sillä on ilkeä tapa syödä mun vaatteitani jo kauan sitä on kestänyt. Mutta en ole löytänyt vaatteista paloja mitä narskuttaa. Ja ne mun omat vaatteet ovat jemmassa vaatekaapissa. Mutta en voi sisällä kuivata märkiä vaatteita ollenkaan se syö nekin.
Kysyisin onko kenelläkään tälläistä asiaa tullut eteen.
Ja miten voin saada sen loppumaan? Ja se on tosi ärsyttävää ja saan ostaa koko ajan uusia vaatteita tilalle.
Mistä se voisi johtua? Sulaako ne kankaat kissan mahassa vai ei?
minttu_09
 
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Marras 2009 00:23

Re: Osaako mua auttaa tälläisessä on parissa ongelmassa.

ViestiKirjoittaja Vanuski » 05 Touko 2010 10:42

Kissa kiehnää jalkaa vasten halutessaan esim. ruokaa tai huomiota kuten se teki pentuna emonsa kanssa. Kyse ei siis ole tappelun haastamisesta, vaan ihan päinvastaisesta toiminnasta. Kissaa voi hämätä esim. leikittämällä sitä enemmän niin se saa kaipaamaansa huomiota eikä ehkä sitten kiehnää niin paljon.
Vanuski
 
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Heinä 2009 12:21


Paluu Kissan terveydenhoito

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron