Mainoksia

Tuontikoirat

Tuontikoirat

ViestiKirjoittaja disappointed » 28 Helmi 2009 16:29

Kaipailisin vähän apua, minulla on sijoituksessa rotukoira, koira on tullut Amerikasta. Lensi 5 ja puoli kuisena suomeen. Hain sen luovuttajalta alkuvuodesta eli koira on ollut minulla nyt 2kk. En ole juuri mitään kuullut luovuttajalta, hän ei vastaa sähköpostiini, emme tehneet tätä sijoitussopimusta kun koiraa hain, minulla ei ole minkäänlaisia papereita koiralla. Ennen kuin koira oli suomessa puhuimme paljon sähköpostin välityksellä ja pari kertaa puhelimessa. Nyt minusta tuntuu että pitäisi palauttaa koira josta on tullut minulle todella rakas. Lisäksi en osaa koiraa opettaa sen alkuperäiseen käyttötarkoitukseen, koska luovuttaja haluaa tuloksia erilaisista kokeista. En tiedä mitä tehdä, rakastan koiraa mutta tuntuu että minulla ei ole sille sellaista kotia jota se tarvitsisi. Koira saisi paljon paremman kodin kuin mitä minulla on sille tarjota. Elämänilanteeni ei ollutkaan sellainen kuin luulin eli hyvä ja valmis ottamaan koiran, vaan päinvastoin paljon pahempi kuin muutama vuosi taaksepäin. Olen ehkä typerä ja vastuuton kun en ole ottanut asioista tarpeeksi selvää ja harkinnut koiran ottoa vakavammin. Auttakaa olkaa kilttejä! Itkettää kun osa haluaisi luopua koirasta ja osa ei :'(

-disappointed
disappointed
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Helmi 2009 16:12

Paluu Koiranpennut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron