Mainoksia

hamsteri vapisee ja hankala liikkua

hamsteri vapisee ja hankala liikkua

ViestiKirjoittaja kaabie » 24 Helmi 2013 08:31

Olen soittanut eläinlääkäripäivystykseen,meni vastaajaan,mutta kun mua nyt niin hermostuttaa niin rekisteröidyin tännekin,eli mulla on ensimmäinen kultahamsterini,naaras joka on 1v6kk ja illallakin oli eilen täysin normaali,tulin reissusta mutta muut sanoivat että se on ollut tavallinen,nyt kuitenkin aamusta menin sinne ja se makasi ruokakupin vieressä,vapisee ja liikkuminen äärimmäisen vaikeaa,kovalla työllä reppana pääsi takas pesämökkiin,en uskaltanut nostaa,silmät ovat jotenkin auki mutta sydän mulla murtuu,onko mitään tehtävissä?mikä sairaus voisi olla kysessä. Asun pienellä paikkakunnalla ja en voi kuin toivoa että pian soitetaan takaisin,aikuinenhan hamsteri jo on mutta ei vanha,ainakin tuttavani syyrialaiset ovat liki 3v osa eläneet.
kaabie
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Helmi 2013 08:26

Re: hamsteri vapisee ja hankala liikkua

ViestiKirjoittaja sahrami » 24 Helmi 2013 22:53

Toivottavasti hamsterisi saa/on saanut apua, kuulostaa siltä että se on eläinlääkärin hoidon tarpeessa.
sahrami
 
Viestit: 291
Liittynyt: 16 Joulu 2009 16:40

Re: hamsteri vapisee ja hankala liikkua

ViestiKirjoittaja kaabie » 26 Helmi 2013 17:43

Eläinlääkäri tuli kotia asti katsomaan ja syytä ei selvinnyt mikä sillä oli,antoi kipulääkettä,mutta sitten se rupesi haukkomaan henkeä ja nukutuspiikki annettiin,aivan hirveä kokemus kyllä. Mitään kasvaimia ei löytynyt eikä keuhkoista kuulunut mitään. Syy jäi tuntemattomaksi,äkillinen joku sairastuminen,ikävä on pientä ystävää hurjan kova,tuli niin puun takaa tämä.Jos jollain ollut tämmöistä ja syy selvisi,voi kertoa vaikkei toki satavarmaa et mun rakkaalla Venlalla oli sama,tuhkauurna tulee torstaina kotiin,sen verran tärkeä oli tämä kaveri mulle ja lapsille.
kaabie
 
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Helmi 2013 08:26

Re: hamsteri vapisee ja hankala liikkua

ViestiKirjoittaja ellur » 06 Maalis 2013 11:12

Voi ei , Tsemppiä sinne! Kurjaa on , että tuollaisiin yllättäviin, ei selitettäviin sairauksiin ei ehdi valmistautua :(













___________________________________________________________________________________
kirjanpito tilitoimisto taloushallinto
ellur
 
Viestit: 23
Liittynyt: 28 Kesä 2012 13:25


Paluu Kun pienlemmikki sairastaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa